O Cisco SPA112

Skontaktuj się z nami

telefon:    22-266-04-40
fax:    22-230-91-94
mobile:    796-097-197
email:    biuro@ciscospa112.pl

Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy

Newsletter

Otrzymuj najświeższe informacje z naszego serwisu

Zastosowania SPA112

SPA112 jako łącze telefoniczne do centrali telefonicznej PABX

Cisco SPA112 - schemat działania z centralą PABX
Cisco SPA112 - schemat działania
z centralą PABX

Bramka Cisco SPA112 może być wykorzystana do stworzenia łączy telefonicznych do tradycyjnych central telefonicznych. Jeśli centrala telefoniczna PABX posiada od strony miejskiej karty linii miejskich analogowych, to można do jej portów podłączyć bramkę VoIP Cisco SPA112 i w ten sposób zastąpić tradycyjne linie telefoniczne, rozwiązaniem opartym o telefonię internetową. Każda bramka Cisco SPA112 może dostarczyć 2 linie telefoniczne.

 

W ten sposób, wszyscy użytkownicy posiadający numery wewnętrzne z danej centralki telefonicznej, mogą mieć również dostęp do telefonii internetowej, bez zbędnych zmian w całym systemie telefonicznym firmy. Wszyscy pracownicy firmy, mogą rozmawiać z wykorzystaniem technologii VoIP.

 

Jeśli jesteś zainteresowany tym rozwiązaniem, wypełnij formularz kontaktowy: