O Cisco SPA112

Skontaktuj się z nami

telefon:    22-266-04-40
fax:    22-230-91-94
mobile:    796-097-197
email:    biuro@ciscospa112.pl

Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy

Newsletter

Otrzymuj najświeższe informacje z naszego serwisu

Zastosowania SPA112

SPA112 jako interfejs dla centrali IPPBX

Cisco SPA112 - schemat działania z centralą IPPBX
Cisco SPA112 - schemat działania
z centralą IPPBX

Bramka Cisco SPA112 może wspierać rozwiązania telefoniczne dostarczane firmom jako fizyczne lub wirtualne centrale IPPBX. Jeśli w danej lokalizacji trzeba połączyć świat tradycyjnej telefonii ze światem telefonii IP, można do tego celu wykorzystać Cisco SPA112. Może stać się ona interfejsem pomiędzy systemem telefonicznym IPPBX, a tradycyjnymi telefonami na biurkach pracowników.

 

W ten sposób, można wykorzystać posiadaną w firmie infrastrukturę telefoniczną i nie rezygnować z niej, jeśli jest nadal w stanie zaspokoić potrzeby firmy w zakresie do którego była do tej pory używana. Bramki SPA112 mogą zostać zaprogramowane w ten sposób, aby stanowiły zakończenie sieciowe dla zastępowanej tradycyjnej centrali telefoniczne, centralą IP.

 

Jeśli jesteś zainteresowany tym rozwiązaniem, wypełnij formularz kontaktowy: