Bramka VoIP Cisco SPA112 jest łatwa w obsłudze, prosta w instalacji, zapewnia wysokiej jakości połączenia telefoniczne realizowane za pośrednictwem sieci Internet. Można ją stosować w domu, biurze lub firmie, podłączając ją do łącza internetowego od dowolnego dostawcy.
Cisco SPA112 posiada dwa porty telefoniczne, co umożliwia podłączenie dwóch zwykłych aparatów telefonicznych lub wykorzystanie jej jako analogowych linii telefonicznych do centrali telefonicznej PABX.
Do bramki VoIP Cisco SPA112 można podłączyć dwa zwykłe telefony. Mogą to być również telefony bezprzewodowe, jeśli osoby z nich korzystające często się przemieszczają. Każdy z podłączonych telefonów, może mieć inny numer telefoniczny, a w jednym czasie mogą być wykonywane niezależnie od siebie jedno lub dwa połączenia telefoniczne. |
Do sieci Internet bramka Cisco SPA112 podłączana jest przez port sieciowy. W ten sposób podłączamy ją do posiadanego routera, switcha lub modemu. Nie musisz martwić się o działanie bramki w sieci, ponieważ standardowo pobiera ona automatycznie adres IP z sieci (funkcjonalność: klient DHCP), można również przypisać do niej na stałe adres IP (statyczne IP). Obsługuje też mechanizmy łączenia się z Internetem w sieciach typu DSL z wykorzystaniem protokołu PPPoE (Point-to-Point Protocol over Ethernet). |
Bramka jest prosta w instalacji i konfiguracji, każdy z portów w tej bramce VoIP może zostać skonfigurowany niezależnie pod inną usługę VoIP (różni operatorzy VoIP). Interfejs do konfiguracji jest dostępny przez dowolną przeglądarkę stron internetowych. Za jego pośrednictwem, można samodzielnie skonfigurować tą bramkę VoIP, tak aby współpracowała z wybranymi operatorami usług VoIP. |
Bramka VoIP Cisco SPA112 to nowa, lepsza odsłona cieszącego się od lat zaufaniem użytkowników modelu bramki Linksys PAP2T-EU. Jest następcą tej popularnej bramki VoIP. |
Jeśli jesteś zainteresowany tym rozwiązaniem, wypełnij formularz kontaktowy: